יום חמישי, 30 ביולי 2020

בעלי נטיות הפוכות


 

עיסוק בבעלי הנטיות ההפוכות

כאשר הגבר או האשה טוענים שזה לא קורה, או זה קורה לפעמים הסיבה היא נפשית- רוחנית . יש משהו אחר שמהווה מעצור בשחרור  היצר כלפי אותו אדם.  המעצור הזה נוצר  בגלל השכל, או פחדים או תולדות של פחד בעבר וכהנה וכהנה.

כשאותו גבר או אשה שלא הצליח לשחרר את היצר נפגש עם בעל אותו מין, היצר יכול להשתחרר  בהעדר התחושות אשר עצרו אותו קודם. גבר או  אישה נמשכים זה לזה כדי להתרבות באופן טבעי.

 

יוצא בזה שהמון צפיות ומושגים שנוצרים בגיל הצעיר מטעים את הצעירים כשנפגשים עם בן או בת זוג, ולפעמים מתאכזבים.

אין זה אומר שיש נטיות הפוכות מטבע, אלא שצבר מושגים או תחושות ופחדים כאלה שלא מסתדרים עם המציאות. אז צריך להבין ולשגת.

התופעה של בחורים או בחורות דתיים שנכשלים בפגישה עם הבן/בת זוג היא קורת בגלל ההפרדה של היצר מן האדם. יש חוסר נסיון וגישה איך מתקרבים למין השני בנעימות. המין השני הוא מפחיד , לא ידוע עם אופן מחשבה שונה. קשה להסתדר, להבין, לאהוב, לתת ליצר לפרוץ מנעימות. המעצורים הפנימיים שפותחו כל כך בפקידה, עכשיו אינם נותנים לו, להתנהג בטבעיות מול המין השני.

לעומת זאת אם הוא נפגש עם אותו מין כאשר אין מעצורים מלפניכן, הכל משתחרר. למרות שאצל הנער הדתי האיסור של "משכב זכר" ידוע. אבל כנראה רק בשכל.  לא מעורר מספיק מעצורים.

בעולם החילוני יש דרישות קשות מאוד בין בני הזוג. הקשר הוא מאוד תובעני. הבת צריכה לדעת גבר כבר מבת מצוה, הגבר צריך לדעת אשה כבר מגיל בר מצוה . הקשר הזה הוא מוגזם, כך שהרבה מאוד בני נוער סולדים מזה ואז הקשר עם אותו מין פותר אותם מן הלחץ החברתי הלא בריא ממאלה.

יוצא שגם בחברה החילונית ובחברה הדתית הלחץ יצר מציאות קשה יותר של הנטיות ההפוכות.

אין לזה קשר ליחידים בעלי אברי מין הפוכים או בעלי הפרשות הפוכות. הדבר קיים והיה קיים ויכול לקבל טיפול טבעי בחלקו.

הנושא של בעלי נטיות הפוכות זו בעיה חברתית ואינה בעיה אישית של הנושאים אותה. היא בעיה חברתית  שנוצרה בגלל התייחסות לא הוגנת בחינוך הן בעולם החילוני והן בעולם הדתי. כבעיה חברתית היא מאיימת על החברה ככלל, למוסד המשפחה כפרט.

הפתרון החינוכי אינו בחינוך מיני, לעניות דעתי אלא בהכרות בני המינים בילדותם כבני אדם, קודם כל ולא  רק כבני המין השני. הדגש על המין פיספס את יעודו ואיבד כל התייחסות טבעית כאל בני אדם.

החברה עוברת טלטלה עולמית, באיום על מוסד המשפחה בגלל העומס בנושא המיני.

מתוך אמונה שהכל לטובה, אולי זה יביא התייחסות יותר טבעית ומשוחררת למין השני ויחסים יותר הוגנים ביניהם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה