יום ראשון, 10 בנובמבר 2019

עולם שבק



עולם שבק


עולמו של האדם הלבן שבק. התפתח במשך 2000 שנה. מאז שקרס הבית השני. האדם הלבן  חי באירופה. הוכיח את תכונותיו האלימות ליד שכלתנות מבריקה בכל התחומים

האדם הלבן כבש קודם כל ארצות ארופה. התערבבו אצלו גם המנגולים שבאו מסביר.

האדם הלבן בעל שכל מפותח וחריף , אנו מכירים אותו מיוון העתיקה.. אומנות כשלעצמה עם גמורים מוחלטים, פילוסופיה אפלטונית ואריסטוטלית שעלפיהם כל פילוסופיה מערבית התבססתה

הבסיס למדע המודרני מקורו ביוון העתיקה  . אפקלידיס וארכימידיס  ( euclides, archimides) המציאו והעבירו ידע בתחומים כמו פיסיקה, מתמטיקה, החלל ועוד.... . בתיאטרון היווני יהיה המקור של הגורל הקיים Deus ex machine.

האדם מתרסק מתחת לגורל. האדם הלבן אינו יודע טיעונים מוסריים. אין אצלו מקום למוסר הכל  שובק תחת רצונו של האל. אין קשר בין האל לאדם.

מבחינה הזו, יש קשר חד משמעי בין תורת הקיום של המאה ה20 והרחוב האתונאי. אצל שתיהן האדם הוא גאותן, , מנצל את המציאות למזימותיו. כתוצאה או שהוא מלך העולם או שהוא מתאבד, כאות אחרונה  המוכיחה את  יכולת הבחירה. בחירה המוחלטת לבחור במוות.

האומנות הפלסטית היוונית  היא מכתירה את היופי כשלעצמו, יופי שכלי, לפי מידות על..... אמנות זו שוחזרה ע"י הרומאים ביתר שאת עם דגש על הבשר והעונג.  

זה האדם הלבן. כופר , באלוקים, נלחם נגד הכנסיה. תולדות הכנסיה עצמה הם מראים על האלימות שלה, כאשר בשם הנוצרות כובשים עמים מכריחים אותם לקבל אורח חייהם של האדם הלבן, הורגים המונים או סוגרים אותם במכלאות ומשקרים מולם באמירות כמו "מביאים לכם תרבות" המבוססת על חוסר צניעות, טיעונים שכלתנים הכופרים במעשה בראשית,.......

בעקבות האדריכלות המוחלטת היוונית, המבוססת על מידות של יופי ושלמות, פותחה באירופה אדריכלות מיוחדת סביבתית כולה הדר. . אלה הארמונות והכנסיות. אפילו הבגדים של גברים ונשים המדגישים את היופי של הגוף בצד החשק בו ,  ולא כמו האומנות היוונית השכלית גרידא.  היופי של הגוף מוצג  ערום בלעיטים קרובות בגימורים שכליים ביוון העתיקה  אך  בעונג הבשר באומנות הרומית.

ממאה ה17 מתפתח המדע הכופר בכנסיה, עם דגש בטכנולוגיה שמשנה את אורח החיים בכדור הארץ.

במאה ה19  התפתחת אומנות יהודית בצרפת ורוסיה המלוות גם בהצגות תיאטרון, ספרות ושירה ואומנות פלסטית. זו מזדנבת לפיתוח התרבותי העצום בכל אירופה, באמנות, ארכיטקטורה, אופנה, תיאטרון, ספרות ופילוסופיה. המדינה המובילה זו צרפת וגרמניה.  עולם הכיתור נחשף, המנוע, החשמל והרכבת. עולם הטכנולוגיה מתקדם בצעדי ענק.

מהמוסיקה הדודקפונית בכנסיה הביזנטית מתפתחת מוסיקה ללא רע, תורה הרמונית שכלית עם צירופים מתמטיים יפים להפליא עם שיא במוסיקה הקלאסית במאה ה17, עם היידן, מוצארט, בטהובן, מוסיקה גרמנית מהממת. הכנסיה בתחרות לאומנות הכפירה מפתחת כלי נגינה מיוחד לכנסיה , האורגן המסעיר את המתפלל בעוצמתו. זהו כלי בנוי בתוך הכנסיה , כאשר הקלידים מקישים על צינורות מתכת ענקיים שמגיעים עד התקרה

כל זה יחד בתוך 300 שנה ,מן המאה ה16 למאה ה19, יוצר גאווה אנושית בסיסית. למרות שבמאה ה15 מתרחשת האינקויזיציה, האדם הלבן  לא עוצר במירוץ אחרי היצר לעוצמה ושלטון, וכובשים את אר"הב והורגים את המקומיים וכו' ויוצרים עולם חדש מבוסס על הרדיפה אחרי הכסף.

אי אפשר לא להזכיר את אנגליה הקטנה שהפכת לבריטניה הגדולה הכובשת בעולם, באפריקה, ואסיה מושבות אין ספור.

במאה ה19 הגאווה הגרמנית מגיעה לשיא, כאן מתחילים לדבר על העליונות של הגזע הגרמני, מה שמכין  את בואה של הרודנות  ההיטלרינית.

במאה ה20 הכל מתפוצץ. שתי מלחמות עולם, שואה ליהודים ולמיעוטים באופן שלא עולה לדמיון. מתוך בזיון גמור לאנושות. 6 מליון יהודים נרצחו ועוד 2 מליון מיעוטים אחרים.  אר"הב שמה קץ למלחמה בשימוש בפצצה האטומית. מאות אלפי אנשים נהרגים. האדם האירופי הלבן נדם.

הוכרזה מדינת ישראל, העולם השלישי של אסיה ואפריקה מתעורר

הנבואות מתקיימות לקראת גאולה ואחרית הימים ובמרכז קבוץ גלויות. גואלים את הקרקע במידה מסוימת. ישראל הופכת למעצמה. 10 השבטים מתחילים להתקבץ. מתקבצים בארץ  תוך הליכה אחרי דבר ה'

בד בבד החברה הכופרת מתפוררת, המשפחה כבסיס חברתי נהרסת, הבלבול מתעצם במימדים של חוסר זהות ואבוד  צלם אנוש. עולם שלם כופר ושובק.  

דבר ה' מתקיים בעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה