יום חמישי, 1 בינואר 2015

דברים על הגאולה- תגובה לשעורו של הרב דורון רוזליו


 

 

שלום ואור,

בתגובה לשיעור  בח' טבת

1)      יישר כח גדול על השיעור בענייני גאולה.

2)      הזכרת רבות שאנו במצב קשה, מדוכאים ומסכנים. יישר כח! יש לכאוב את כאב עם ישראל כי צבור גדול משלנו סובל, אם כמגורשי בתים וארץ, אם ככלואים בכלא, אם כמיוסרים ומבוסים ע"י מדיניות אשר מדכאה את מיטב הצבור שלנו. אך כן יפרוץ ויגדל הצבור הטוב דווקא.

3)      אי אפשר לסגור עיניים מול הניסים  הגלויים לעם ישראל בכלל מאז הקמת המדינה. אם בניצחון מוחץ במלחמות, מעטים מול רבים, חלשים מול חזקים. אם בקבוץ גלויות אדיר שהולך וגובר- סימן מופת של הגאולה. אם בהפריית שממת הארץ- סימן מובהק של הגאולה. לכן אנו חיים בימי הגאולה ללא עוררין.

4)      שלטון ישראל הוא יהודי אך מתנהג בניכור ליהודים ותומך באויבים. לעניות דעתי זו בעיה שלנו. שלא מספיק משתפים פעולה בשלטון על מנת להשפיע. פקידים אלו עושים את מיטב יכולתם על פי הבנתם. לך תשנה את דרכם,. לקטר לא נאה.

5)      הדרך לגאולה ברורה. צריך רב ישראל על אדמתנו, שחרור הארץ וגרוש הגוים האוינים, בנית הר הבית, ושלטון שדי על הארץ.

6)      יש לנו בררה. אם נשתף פעולה לזירוז התהליך נהנה ממנו, ואם לא, זה יקרה דרך גוים וכו לא נעים.

7)      איננו יושבים ומסתכלים מן הצד לראות מה יקרה! אנו שותפים ויכולים להשפיע ולעזור...........ואם לא הקב"ה יעשה את שלו גם בלעדינו, ואז נשלם מחיר חמור.כמו שהיה בשואה. אז הארץ הייתה פתוחה באישור האומות לפני מלחמת העולם ( בהצהרת בלפור ניתנה לישראל כל הארץ המובטחת, מן הים אל הים, מאוקינוס ההודי ועד ים התיכון ), משלא קבלו היהודים ולא עלו ארצה, באה השואה לחסל 6 מליוני יהודים שלא היו מוכנים לעלות ארצה  אפילו בדור הבא. בנו את הארץ יהודים קומוניסטים בלי יהדות, בלי אמונה, אך קיימו את דבר ה'. הם ירקו דם והפכו את הארץ למסוגלת לקלוט עליה. משהתנגדו הדתיים לחילוניים קם שלטון חילוני, כבר 67 שנים אומר תהילים הקב"ה מתי הצבור יתעורר והתורה תעלה לשלטון ..... ועדיין רחוק. אני מתפללת שנצליח לעלות לשלטון לפני שהערבים יתפסו את השלטון. או הם או אנחנו.

8)      המשיח לא יבוא אם לא נביא אותו. זה תלוי בך. ובי ובכל אחד

יישר כח גדול

בהערכה
ארנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה